تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 13:29
305 بازدید
کد خبر : 415

در کیش و قشم از کجا خرید کنیم؟

در کیش و قشم از کجا خرید کنیم؟

وجود مراکز خرید کیش و قشم، یکی از مهم ترین دلایل بازدید بسیاری از گردشگران از این جزایر است. به جرئت می‌توان گفت جزایر کیش و قشم در کنار جاذبه های طبیعی بی نظیر، به دلیل بازارهای متنوع و نسبتاً ارزان به یکی از قطب های گردشگری ایران تبدیل شده اند. براساس آمارهای موجود سالانه

وجود مراکز خرید کیش و قشم، یکی از مهم ترین دلایل بازدید بسیاری از گردشگران از این جزایر است. به جرئت می‌توان گفت جزایر کیش و قشم در کنار جاذبه های طبیعی بی نظیر، به دلیل بازارهای متنوع و نسبتاً ارزان به یکی از قطب های گردشگری ایران تبدیل شده اند.

براساس آمارهای موجود سالانه در حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر از جزیره کیش و هشتصد هزار نفر از جزیره قشم بازدید به عمل می آورند. این آمار نشان دهنده تمایل و اشتیاق زیاد مسافران برای بازدید از مراکز خرید کیش و قشم است. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که تصمیم دارید در سفر بعدی خود از مراکز خرید کیش و قشم دیدن کنید، احتمالا با این سوال روبرو هستید که در کیش و قشم از کجا خرید کنیم؟

این مقاله میتواند راهنمای جامعی برای یافتن پاسخ این سوال که مهم ترین مراکز خرید کیش و قشم کجا هستند باشد بنابراین توصیه می کنیم که تا پایان این مقاله با پارس توریسم همراه باشید.

مراکز خرید جزیره کیش

درمورد بازارهای کیش باید این نکته را در نظر داشت که ممکن است در برخی از این مراکز خرید قیمت‌ها برخلاف تصور حتی گران‌تر از قیمت‌های شهر خودتان باشد پس در تور کیش و همچنین درپروژه خرید کردن به این نکته توجه کنید و اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد هستید که خرید ارزان برایتان اهمیت دارد، قبل از هر چیز در خصوص مراکز خرید جزیره کمی تحقیق کنید. در ادامه با مهم ترین بازارهای جزیزه کیش آشنا خواهید شد

مرکز خرید دامون

اگر تمایل دارید که در کنار خرید از یک مرکز تجاری لوکس و بزرگ، از امکانات رفاهی مناسبی نیز برخوردار شوید، بی شک مرکز خرید دامون یکی از بهترین انتخاب های ممکن است.
این مرکز خرید محبوب که در بخش شمالی جزیره کیش واقع شده، در حدود ۱۰۰ غرفه متنوع از جمله پوشاک، آرایشی و بهداشتی، زیور آلات و محصولات برقی …. را در خود جای داده است.

از آنجایی که اکثر محصولات عرضه شده در این مرکز از برندهای معروف و باکیفیت داخلی و خارجی هستند، معمولاً قیمت ها اندکی بالاتر از سایر مراکز خرید جزیره است.
معماری مدرن و نورپردازی چشم نواز این مرکز، در کنار امکانات رفاهی همچون فود کورت،پارکینگ، انواع رستوران های مدرن و سنتی، زمین اسکی و شهربازی سرپوشیده سبب تمایل بسیاری از بازدید کنندگان برای گشت و گذار و خرید از این مرکز شده است.

ساعت کاری: ۹/۳۰ صبح لغایت ۲۳

آدرس:انتهای خیابان وصال- بلوار ایران

بازار پارس خلیج

یکی از مهم ترین بازارهای جزیره کیش که با سابقه سی ساله در حدود  ۱۵۰ غرفه فعال را در خود جای داده است. با این که فاصله این مرکز خرید از مرکز جزیزه اندکی زیاد است اما به دلیل قیمت مناسب محصولات ارائه شده، هدف بسیاری از مسافران برای خرید و بازارگردی است.
تنوع کالاهای عرضه شده در این مرکز بسیار چشمگیر است و در این غرفه‌ها کالاهایی چون پوشاک، کیف، عینک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی و… وجود دارند.

ساعت کاری: ۱۰ صبح لغایت ۲۲

آدرس:کیش، شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا

مراکز خرید پردیس ۱ و ۲

مرکز تجاری پردیس ۱ یکی از قدیمی ترین و در عین حال وسیع ترین بازارهای جزیره کیش بوده که ۲۲۸ مغازه را در خود جای داده است. اگر به این مرکز خرید دو طبقه سری بزنید مطمئنا محصولات مورد نیاز خود را در حوزه پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی، محصولات دیجیتال و لوازم خانگی را پیدا خواهید کرد. اگر پس از یک خرید طولانی در مرکز خرید پردیس، دچار احساس خستگی و گرسنگی شوید رستوران و کافی شاپ این مرکز آماده پذیرایی از شما خواهد بود.

مرکز تجاری پردیس ۲ در مجاورت پردیس ۱ ساخته شده که از طریق یک راهروی شیشه ای زیبا با این مرکز ارتباط دارد. در این مجتمع تجاری ۴ طبقه که ۲۳۰ مغازه را در خود جای داده است انواع محصولات برند و مرغوب داخلی و خارجی با قیمت مناسب عرضه می شود. بسیاری از مسافران به دلیل امکانات رفاهی این مرکز همچون پارکینگ، نمازخانه، رستوران، چای خانه و کافی شاپ و …. لحظات دلپذیری را در مرکز خرید پردیس ۲ تجربه می کنند.

ساعت کاری: هر دو مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ : ۹ صبح لغایت ۳۰/۱۳ و ۱۷ لغایت ۲۲
آدرس: کیش – میدان پردیس

 

مرکز خرید پانیذ

این مرکز خرید دو طبقه نیز یکی از مراکز خرید مهم و بزرگ کیش است که ۱۸۳ غرفه تجاری را در خود جای داده است. انواع و اقسام کالاهای پوشاک، زیور آلات و محصولات آرایشی و بهداشتی با قیمت مناسب در این غرفه‌ها فروخته می‌شوند. جالب است بدانید یک رستوران بسیار عالی با بهترین غذاها نیز در مرکز خرید پانیذ وجود دارد. همچنین امکانات رفاهی دیگری مانند کافی‌شاپ، فست‌فود و کافی‌نت در جهت رفاه حال مشتریان تامین شده است.

ساعت کاری: ۹/۳۰ صبح لغایت ۲۳
آدرس: بین خیابان رودکی و فردوسی

از دیگر مراکز مهم خرید جزیره کیش می توان به مرکز خرید ونوس، زیتون، مروارید، مرجان، سارینا و… اشاره کرد.

مراکز خرید جزیره قشم

جزیره قشم نیز مراکز خرید متنوعی دارد. لازم به ذکر است خرید در تور قشم ارزان‌تر از خرید در بازارهای جزیره کیش است. به‌طور کلی سفر به قشم به علت تفاوت امکانات رفاهی و تفریحی ارزان‌تر از سفر به کیش است.

بازار بزرگ قدیم قشم

همانطور که از نام این بازار پیداست یکی از بازارهای سنتی و قدیمی قشم است که می توانید بسیاری از کالاها مانند ساعت، پوشاک و غیره را در این بازار پیدا کنید.  تنوع و قیمت مناسب محصولات عرضه شده در کنار همجواری با اسکله، باعث جذابیت بازار قدیم قشم برای بسیاری از گردشگران شده است.

ساعت کاری: ۳۰/۸ لغایت ۲۲
آدرس: قشم، خیابان امام خمینی، میدان جهاد

بازار ستاره

اما بازار ستاره را باید یکی از مراکز خرید قدیمی جزیره دانست که اگرچه قدیمی محسوب می‎شود اما هنوز هم می‌توان آن‎را یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید جزیره دانست. این بازار که در ۳ طبقه و ۴۰۰ غرفه در حال الیت است به کیفیت بالای اجناس و قیمت مناسب معروف می‌باشد. اجناسی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، عینک، محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، خرازی، لباس مجلسی، لوازم کامپیوتر، لوازم خانگی و … در این غرفه‌ها عرضه می‌شوند.

بازار سیتی سنتر ۱ و ۲ قشم

این دو بازار را نیز باید جزء مراکز خرید معروف و معتبر قشم دانست. جالب است بدانید این مرکز در همه ایام هفته به جز دوشنبه‌ها به صورت ۲۴ ساعته باز است. پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی بهداشتی و وسایل ورزشی جزء کالاهایی است که در این مرکز خرید به فروش می‌رسد. همچنین یک شهربازی مجهز و مدرن در سیتی سنتر وجود دارد که می‌تواند شما و کودکانتان را برای چند ساعتی سرگرم کند.

مرکز خرید زمرد درگهان

یکی از بازارهای نسبتا بزرگ قشم بوده که ۵۰۰ واحد تجاری را در خود جای داده است. محصولات متنوعی اعم از لوازم خانگی، لوازم آشپرخانه، لوازم آرایش و ورزشی در این مجتمع یافت می شود اما تنوع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه در این بازار بسیار چشمگیر است. قیمت محصولات عرضه شده درمرکز خرید زمرد بسیار مناسب بوده و به همین دلیل مورد توجه و رضایت بسیاری از بازدید کنندگان قرار گرفته است.

ساعت کاری: از ساعت ۸ الی ۲۲
آدرس: قشم، درگهان، خیابان ساحلی

مجتمع تجاری دریا درگهان

یکی از بزرگترین بازارهای جزیره قشم با بیش از ۱۵۰۰ مغازه که در دو طبقه جای گرفته اند. این مرکز تجاری مکان مناسبی برای خرید (عمده وتک) انواع محصولات پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، موبایل و لوازم خانگی است که در برندهای داخلی و خارجی با قیمت های مناسب عرضه می شوند. یکی از محبوب ترین جاذبه های بازار دریا، وجود رستوران دریا در طبقه دوم این بازار است که با ارائه انواع غذاهای بومی و محلی قشم تجربه دلپذیری را برای بازدیدکنندگان بوجود می آورد.

ساعت کاری از ساعت ۸ الی ۲۲
آدرس قشم، درگهان، میدان انقلاب

البته مراکز خرید کیش و قشم بسیار متنوع تر از بازارهایی است که در این مقاله به آن ها پرداختیم، اما تلاش کرده ایم که شما را با اصلی ترین بازارهای این دو جزیره زیبا آشنا کنیم. اگر تصمیم گرفته اید که بزودی به این جزایر دیدنی سفری داشته باشید، توصیه می کنیم که برای تجریه یک سفر عالی، به نکاتی که باید در سفر رعایت کنیم توجه داشته باشید. امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات جامعی در مورد مراکز خرید کیش و قشم بدست آورده باشید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 16 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.